Гарантійне обслуговування принтера етикеток
Умови гарантійного обслуговування
Справжні умови гарантійного обслуговування не обмежують прав споживача, наданих йому Законом України «Про захист прав споживачів». Якщо Ви придбали офіційно поставлене в Україну обладнання, то на нього надається заводська гарантія від дня придбання, що підтверджує відсутність у товарі заводських дефектів.
Умови надання гарантії на обладнання.
1.1. Гарантія поширюється тільки на обладнання, при продажі якого покупцеві був належним чином оформлений гарантійний талон встановленого зразка.
1.2. Гарантійний талон заповнений повністю розбірливо, включаючи найменування обладнання, серійний номер виробу, найменування продавця у дату продажу, опис та печатка продавця та інші розділи.
2. Гарантійне обслуговування не надається.
2.1. При відсутності гарантійного талона, упакування у належному вигляді та повної комплектації постачання виробу. Під належним виглядом упакування мається на увазі наявність усіх пакувальних елементів, відсутність пошкоджень, а також написів, стороннього скотчу на коробці та елементах упакування.
2.2. При пошкодженні гарантійної пломби.
2.3. При наявності пошкодження механічного, хімічного або теплового характеру, а також при пошкодженнях, пов'язаних з попаданням всередині виробу сторонніх предметів, рідин та комах.
2.4. При порушенні правил експлуатації або транспортування даного виду виробу.
2.5. При виході з ладу у результаті перепадів напруги в електричній мережі.
2.6. При виході з ладу електричної частини портів підключення до зовнішніх пристроїв.
2.7. При використанні незаземленої мережевої проводки.
2.8. При використанні витратних матеріалів, які не дозволені виробником (див. розділ «Експлуатація принтера», п.2.1.).
3. Примітки.
3.1. У принтерах для друку етикеток термоголовка вважається витратним матеріалом та заміні по гарантії не підлягає.
3.2. Ресурс друкуючої головки залежить від дотримання рекомендованих умов експлуатації та якості витратних матеріалів.
3.3. Сумісність з витратними матеріалами, придбаними в інших постачальників, не гарантується.
3.4. Витрати з доставки обладнання для гарантійного обслуговування несе покупець, умови гарантії не передбачають компенсацію збитків, пов'язаних з тимчасовою непрацездатністю виробу або його складових частин.